Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Date

Search for: [Abstrakt = "Atrakcje turystyczne są ważnym elementem rynku turystycznego, jednakże badania nad nimi w skali zarówno świata, jak i Polski podejmowane są sporadycznie. Istnieje potrzeba podjęcia badań w skali kraju nad potencjałem atrakcji oraz wypracowanie metod oceny ich wartości. Jest to zadanie adresowane do Polskiej Organizacji Turystycznej oraz organizacji regionalnych, a także stowarzyszeń gestorów atrakcji. W artykule zdefiniowano atrakcje, zaproponowano ich podział oraz dokonano przeglądu stosowanych dotychczas metod badań i oceny. Metody te pogrupowano w badania o charakterze behawioralnym, dotyczące osób odwiedzających atrakcje, ich wrażeń i satysfakcji, oraz badania marketingowe, istotne dla tworzenia lub doskonalenia produktów turystycznych. Zaproponowano badania w skali kraju i regionu z wykorzystaniem przystosowanego do warunków polskich australijskiego kwestionariusza oceny atrakcji."]

Number of results: 1

Items per page:

This page uses 'cookies'. More information