Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny: Autor:Patrzałek, Wanda ; Wardzała, Joanna
Temat i słowa kluczowe:marketing wpływu ; influencer ; media społecznościowe ; mobilne wspólnoty zainteresowań ; zachowania mlodych konsumentów ; impact marketing ; social media ; mobile communities of interest ; behavior of young consumers
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Zastosowania badań marketingowych w zarządzaniu podmiotami rynku ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 526
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: