Object

Title: Emotikony i emoji w recenzjach produktów

Title in english:

Emoticons and emoji in product reviews

Creator:

Jóźwiak, Piotr

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2017, Nr 501, s. 194-199

Abstrakt:

W artykule przedstawiono wstępne badania nad emotikonami i emoji w serwisie Amazon w ramach recenzji produktu Amazon Fire TV stick. Na wstępie zostały zaprezentowane różnice w emoticons i emoji oraz uwzględniono ich zastosowanie z punktu widzenia wschodnich i zachodnich preferencji. W badaniu wstępnym wzięto pod uwagę 600 recenzji przeanalizowanych pod kątem występowania emotikonów i emoji, a wyniki omawianych rozwiązań zawierają analizę czterech rynków od globalnego amazon.com po lokalne usługi dla Niemiec, Japonii i Wielkiej Brytanii

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2017

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

doi:10.15611/pn.2017.501.18 ; oai:dbc.wroc.pl:45445

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2017; Nr 501 ; Konsument w zmieniającym się otoczeniu społecznym Między dyferencjacją a pragmatyzmem

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Object collections:

Last modified:

Jul 22, 2019

In our library since:

Sep 4, 2018

Number of object content hits:

52

Number of object content views in PDF format

45

All available object's versions:

https://www.dbc.wroc.pl/publication/68503

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Edition name Date
Emotikony i emoji w recenzjach produktów Jul 22, 2019

This page uses 'cookies'. More information