Show structure

Title:

Zasady funkcjonowania, narzędzia oraz wyzwania dla marketingu XXI wieku

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

Principles of functioning, tools and challenges for the 21st century marketing

Creator:

Skowrońska, Magdalena

Subject and Keywords:

marketing ; marketing nowoczesny ; marketing relacji ; marketing doświadczeń ; modern marketing ; relationship marketing ; experience marketing

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2017, Nr 501, s. 106-116

Abstrakt:

Nowoczesny marketing zyskuje na znaczeniu w strukturach biznesowych, do których nowe rozwiązania przenoszone zostają niemalże natychmiast. W dobie Internetu, innowacyjnych rozwiązań oraz postępującej cyfryzacji przed marketingiem nieustannie pojawiają się nowe wyzwania. Konieczne jest doskonalenie strategii marketingowych oraz ukierunkowanie na potrzeby klienta i jego satysfakcję. Potrzebne są nowe rozwiązania, narzędzia, kanały oraz metody dotarcia do odbiorcy. Marketing XXI w. to marketing interakcyjny, kładący nacisk na zbudowanie trwałych relacji z klientem. Marketing nowoczesny stawia na niekonwencjonalne metody dotarcia do odbiorcy w czasie rzeczywistym, ponieważ konsumenci stają się coraz bardziej świadomi działań marketingowych, jakim są poddawani. Celem badawczym teksu jest poszerzenie wiedzy na temat marketingu nowoczesnego oraz przedstawienie najbardziej popularnych dla niego rozwiązań. Metodą badawczą był obszerny przegląd literatury

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2017

Resource Type:

artykuł

Format:

application/pdf

Resource Identifier:

doi:10.15611/pn.2017.501.10

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2017; Nr 501 ; Konsument w zmieniającym się otoczeniu społecznym Między dyferencjacją a pragmatyzmem

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu