Object

Title: Trendy w zachowaniach konsumentów

Title in english:

Trends in consumers behaviour

Creator:

Dejnaka, Agnieszka

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2017, Nr 501, s. 44-49

Abstrakt:

Dynamiczny i ciągły rozwój Internetu i nowych technologii informacyjnych powodują zmiany w zachowaniach konsumentów oraz w sposobie postrzegania wartości dla tychże konsumentów. W celu nadążenia za zmianami firmy muszą nie tylko śledzić aktualnie zachodzące zmiany, ale także przewidywać przyszłościowe trendy zachowań podmiotów rynkowych. Celem zaprezentowanego artykułu jest przeanalizowanie nowych przewidywanych na lata 2018-2025 trendów w zachowaniach nabywców. W artykule zaprezentowano zmiany zachodzące w konsumpcji, nowoczesne trendy w konsumpcji na polskim rynku, ich uwarunkowania oraz charakterystyczne cechy i przejawy

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2017

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

doi:10.15611/pn.2017.501.04 ; oai:dbc.wroc.pl:45430

Language:

pol

Relation:

Konsument w zmieniającym się otoczeniu społecznym Między dyferencjacją a pragmatyzmem ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2017; Nr 501

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Object collections:

Last modified:

Jun 11, 2022

In our library since:

Sep 4, 2018

Number of object content hits:

3 512

Number of object content views in PDF format

3562

All available object's versions:

https://www.dbc.wroc.pl/publication/68411

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Edition name Date
Trendy w zachowaniach konsumentów Jun 11, 2022
×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information