Struktura obiektu
Tytuł:

Przyszłe modele biznesowe na rynku Mediów 4.0

Tytuł publikacji grupowej:

Ekonomia XXI Wieku = Economics of the 21st Century

Tytuł odmienny:

Future business models on Media 4.0 market

Autor:

Kupczyk, Katarzyna

Temat i słowa kluczowe:

biznes medialny ; nowe media ; Media 4.0 ; media business ; new media

Opis:

Ekonomia XXI Wieku = Economics of the 21st Century, 2017, Nr 4 (16), s. 66-76

Abstrakt:

Celem artykułu jest przedstawienie prawdopodobnych przyszłych modeli biznesowych w ramach nowych możliwości uzyskiwania przychodów przez podmioty z sektora medialnego. W zakresie metodologicznym posłużono się analizą najnowszych dostępnych materiałów poświęconych tej tematyce, w tym przede wszystkim artykułów naukowych oraz opracowań pochodzących z renomowanych międzynarodowych instytucji badawczych i firm konsultingowych. Uzupełniają je obserwacje autorki, która była zawodowo związana z rynkiem mediów. Z prowadzonych rozważań wysnuto wniosek, iż immanentną cechą przyszłych modeli na rynku Mediów 4.0 będzie hybrydowość przekazu informacji

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2017

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/e21.2017.4.05

Język:

pol

Powiązania:

Ekonomia XXI Wieku = Economics of the 21st Century, 2017, Nr 4 (16)

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: