Show structure

Title:

Targi turystyczne jako narzędzie aktywności promocyjnej powiatu jeleniogórskiego

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

Tourist fairs as a tool for promotional activity of Jelenia Góra district

Creator:

Zawadzki, Piotr

Subject and Keywords:

marketing terytorialny ; promocja regionu turystycznego ; targi turystyczne ; territorial marketing ; promotion of tourist region ; tourist fairs

Description:

Celem artykułu jest przybliżenie zagadnień związanych z promocją regionów turystycznych przy wykorzystaniu narzędzia promocyjnego, jakim są targi. Na wstępie, w części teoretycznej artykułu przedstawiono problematykę marketingu terytorialnego oraz jego wpływu na rozwój jednostek terytorialnych. W dalszej części omówiono produkt regionu turystycznego oraz możliwości jego promocji. Zaprezentowano również istotę i cechy działań związanych z organizacją targów, a także rozwój imprez targowych w Polsce na przestrzeni ostatnich lat. W końcowej części ukazano przykłady zastosowania tego elementu promocji na przykładzie powiatu jeleniogórskiego. Przedstawione zostały targi turystyczne, w których uczestniczy region jeleniogórski, a także coroczną imprezę targową TOURTEC, której organizatorem jest powiat jeleniogórski

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2017

Resource Type:

artykuł

Format:

application/pdf

Resource Identifier:

DOI: 10.15611/pn.2017.473.59

Source:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2017, Nr 473, s. 627-636

Language:

pol

Relation:

Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu