Guest relations position specificity in tourist services on the example of selected hotels in Egypt
Woźniak, Justyna ; Mięsiak-Wójcik, Katarzyna
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2017, Nr 473, s. 597-608
W czasach, kiedy dalekie podróże stały się ogólnodostępne, a na rynku wciąż rośnie popyt na usługi uzupełniające, hotele wykształciły nowe stanowisko pracy, jakim jest guest relations. Celem pracy jest ukazanie specyfiki tego zawodu, jego roli w obsłudze ruchu turystycznego oraz wpływu na jakość usług świadczonych w hotelach. Słuszność wyboru zagadnienia potwierdza dotychczasowy brak publikacji oraz badań naukowych na ten temat. Zebrane informacje wskazują, iż istnieją dwa główne czynniki determinujące zapotrzebowanie na tego typu pracowników. Pierwszy z nich to działania hotelu mające na celu dotarcie do każdego gościa, przełamanie bariery językowej oraz dbanie o jego dobre samopoczucie. Drugim jest chęć podniesienia rangi obiektu i kreowanie jego elitarnego wizerunku. Działania te świadczą o zmianie kierunku rozwoju turystyki z masowej na indywidualną, a także o coraz większym znaczeniu turystyki luksusowej
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
doi:10.15611/pn.2017.473.56 ; oai:dbc.wroc.pl:37561
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2017; Nr 473 ; Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca
Dla wszystkich zgodnie z licencją
Jul 3, 2019
Oct 3, 2017
115
112
https://www.dbc.wroc.pl/publication/41609
Edition name | Date |
---|---|
Specyfika pracy guest relations w obsłudze ruchu turystycznego na przykładzie wybranych hoteli w Egipcie | Jul 3, 2019 |
Milewski, Dawid
Gospodarek, Jerzy Marak, Katarzyna
Gospodarek, Jerzy Marak, Katarzyna
Kolny, Beata
Nowak, Agnieszka
Gospodarek, Jerzy