Badania marketingowe a wyniki nowych produktów – efekt mediacyjny jakości informacji rynkowych
Tytuł publikacji grupowej:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences
Tytuł odmienny:Marketing research vs. new products performance – mediation effect of market information quality
Autor: Temat i słowa kluczowe:badania marketingowe ; wyniki nowych produktów ; efekt mediacyjny ; jakość informacji ; kształtowanie nowych produktów ; marketing research ; new products performance ; mediation effect ; quality of market information ; new product development
Opis:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2016, Nr 4 (29), s. 38-49
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2016, Nr 4 (29)
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: