Struktura obiektu
Tytuł:

Wpływ mediów społecznościowych i technologii mobilnych na współczesne procesy zakupowe

Tytuł publikacji grupowej:

Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics

Tytuł odmienny:

The influence of social media and mobile technology on modern purchasing processes

Autor:

Łopaciński, Karol ; Łysik, Łukasz

Temat i słowa kluczowe:

media społecznościowe ; technologie mobilne ; ścieżka zakupowa ; zachowania nabywców ; social media ; mobile technology ; path to purchase ; consumer behaviours

Opis:

Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2016, Nr 2 (40), s. 44-57

Abstrakt:

Popularyzacja i rozwój mediów społecznościowych oraz technologii mobilnych spowodowały widoczne zmiany zachowań współczesnych konsumentów oraz w istotnym stopniu wpłynęły na kształt procesów zakupowych. Media społecznościowe i powstałe na ich bazie społeczności konsumenckie sprawiły, iż nabywcy są bardziej świadomi swoich możliwości i decyzji zakupowych, mogą też w coraz większym stopniu oddziaływać na ofertę rynkową. Urządzenia mobilne z dostępem do Internetu istotnie wzbogaciły możliwości pozyskiwania informacji o produktach i usługach oraz pozwoliły na dokonywanie zakupów online w dowolnym czasie i miejscu. Widoczny jest również wpływ wspomnianych rozwiązań na tzw. ścieżkę zakupową, w skład której wchodzą kolejne etapy prowadzące do zakupu produktu lub usługi przez nabywcę [...]

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2016

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/ie.2016.2.03

Język:

pol

Powiązania:

Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2016, Nr 2 (40)

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: