Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Visual protocols in the process of measurement of consumer relations with brand − emotional aspekt
Autor:Matysiewicz, Justyna ; Ganassali, Stephane
Temat i słowa kluczowe:wizualne protokoły badawcze ; emocje ; relacje konsumentów z marką ; visual research methods ; emotions ; brand attachments
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Badania marketingowe - zmiany w metodologii i technikach badawczych ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 459
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: