Struktura obiektu
Tytuł:

Consumer Intelligence w kontekście kierunków rozwoju badań marketingowych

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Consumer Intelligence in the context of the development trends of marketing research

Autor:

Mazurek-Łopacińska, Krystyna ; Sobocińska, Magdalena

Temat i słowa kluczowe:

badania marketingowe ; Customer Intelligence ; internet rzeczy ; wirtualizacja marketingu ; marketing research ; Internet of things ; virtualization of marketing

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 459, s. 11-19

Abstrakt:

Podejmowanie decyzji z zakresu marketingu w różnego typu przedsiębiorstwach wymaga obecnie coraz częściej prowadzenia zaawansowanych analiz profili i zachowań klientów, które określane są jako Customer Intelligence. Rozwijanie analityki marketingowej stanowi odpowiedź na rosnącą złożoność zachowań konsumentów, a także na powstawanie nowych modeli biznesu, których wdrażanie wymaga wsparcia informacyjnego i przetwarzania danych o klientach na potrzeby prowadzenia działań marketingowych. Celem artykułu jest ukazanie Consumer Intelligence w kontekście kierunków rozwoju badań marketingowych, a w tym w szczególności ich technologizacji i wirtualizacji oraz stosowania triangulacji

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2016

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/pn.2016.459.01

Język:

pol

Powiązania:

Badania marketingowe - zmiany w metodologii i technikach badawczych ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 459

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: