Klienci i pracownicy jako beneficjenci działań CSR w sektorze bankowym w Polsce
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Customers and employees as recipients of CSR activities in the banking sector in Poland
Autor: Temat i słowa kluczowe:CSR ; bankowość ; zadowolenie klienta ; zadowolenie pracownika ; banking ; customer satisfaction ; employee satisfaction
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Finanse publiczne ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 451
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: