Uwarunkowania makroekonomiczne rozwoju rynku reklamy medialnej w Polsce
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Macroeconomic conditions for the development of media advertising market in Poland
Autor: Temat i słowa kluczowe:rynek ; reklama medialna ; dynamika PKB ; styl korzystania z mediów ; wydatki na reklamę ; market ; media advertising ; GDP growth ; media usage style ; advertising expenditure
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 449 ; Ekonomia
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: