Struktura obiektu
Tytuł:

E-learning as a tool to improve the quality of education in quantitative subjects

Tytuł publikacji grupowej:

Didactics of Mathematics

Autor:

Szymańska, Anna ; Zalewska, Elżbieta

Temat i słowa kluczowe:

e-learning ; higher education ; quality education

Opis:

Didactics of Mathematics, 2015, Nr 12 (16), s. 125-134

Abstrakt:

In recent years there has been a lot of changes in higher education. They result, among others, from the introduction of modern information technologies and communications to academic life. Providing high-quality education is one of the primary responsibilities of universities, which is why it is imperative to monitor how new methods and tools affect the quality of education. The University of Łódź, to meet the expectations of students, prepared a project of studies “E-Economics studies without barriers”. The main aim of this article is to present the project E-Economics studies without barriers and the evaluation of the course, including quantitative subjects, from the point of view of students and lecturers.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2015

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/dm.2015.12.13

Język:

eng

Powiązania:

Didactics of Mathematics, 2015, Nr 12 (16)

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-NC-ND

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: