Konsumpcja jako komunikacja? W poszukiwaniu socjologicznego paradygmatu w analizie konsumpcji
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Consumption as communication? In search of sociological paradigm in the analysis of consumption
Autor: Temat i słowa kluczowe:konsumpcja ; komunikacja ; semiotyka ; habitus ; teoria praktyk ; consumption ; communication ; semiotics ; theory of practice
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2015; Nr 414 ; Konsumpcja jako forma komunikacji społecznej. Nowe paradygmaty i konteksty badawcze
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: