Struktura obiektu
Tytuł:

Uwarunkowania zachowań projakościowych a innowacyjność w sferze usług

Tytuł publikacji grupowej:

Management Forum

Tytuł odmienny:

Deteminants of pro-quality behaviour vs. innovativeness in the sphere of services

Autor:

Suszek, Wioletta

Temat i słowa kluczowe:

zachowania projakościowe ; osobowość ; usługi ; innowacyjność ; pro-quality behavior ; personality ; services ; innovation

Opis:

Management Forum, 2016, vol. 4, no. 1, s. 33-42

Abstrakt:

W artykule podjęto problem projakościowych zachowań pracowników sfery usług z perspektywy ich cech osobowości oraz ich wpływu na innowacyjność. Niniejsze badanie, będące próbą poszukiwania związku pomiędzy cechami osobowościowymi pracowników a ich projakościowymi postawami i innowacyjnością w środowisku pracy – usługach, przeprowadzono na przełomie lat 2013/2014 wśród studentów Wydziału PiT AM w Gdyni, kierunku „towaroznawstwo”. W badaniu uczestniczyło 335 respondentów. Analizę statystyczną opracowano na podstawie wskaźnika struktury. Spośród wskazanych 50 cech osobowości, zdefiniowanych w pięciu dwubiegunowo scharakteryzowanych czynnikach, wyłoniono 19 cech o pozytywnym, w opinii respondentów, wpływie na zachowania projakościowe, 18 o negatywnym wpływie, a dla 13 cech nie określono zdecydowanego rodzaju wpływu

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2016

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/mf.2016.1.05

Język:

pol

Powiązania:

Management Forum, 2016, vol. 4, no. 1

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: