Changes in the business environment that support the creation of socially responsible initiatives
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Autor: Temat i słowa kluczowe:business environment ; sustainable business models ; impact business models ; corporate social responsibility ; CSR ; trends ; otoczenie biznesu ; zrównoważone modele biznesowe ; modele wpływu ; społeczna odpowiedzialność biznesu ; trendy
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Social Responsibility of Organizations. CSR 1.0, CSR 2.0 and what’s next? ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 423
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: