Oryginalność w granicach budżetu: paradoksy zarządzania projektami kreatywnymi
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Originality within budget: paradoxes in the management of creative projects
Autor: Temat i słowa kluczowe:paradoks ; kreatywność ; zarządzanie projektami ; klient ; paradox ; creativity ; project management ; customer
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 421 ; Sieci międzyorganizacyjne, procesy i projekty w erze paradoksów
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:
CC BY-NC-ND 3.0 PL