Object structure
Title:

Paradoksy w sytuacjach kryzysowych i tożsamości organizacji

Group publication title:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences

Title in english:

Paradoxes in crisis and corporate identity

Creator:

Rzemieniak, Magdalena

Subject and Keywords:

kryzys ; tożsamość ; public relations ; crisis ; corporate identity

Description:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2016, Nr 1 (26), s. 125-131

Abstrakt:

Celem artykułu jest analiza problematyki paradoksów w sytuacjach kryzysowych z perspektywy komunikacyjnej oraz w kontekście tożsamości organizacji. Badania wskazują; że dynamika tożsamości organizacji jest podobna do dynamiki sytuacji kryzysowych. Z badań empirycznych nad tożsamością organizacji wynika; że taktyki kategoryzacyjne tylko na poziomie struktury tożsamości deprecjonują niektóre atrybuty organizacji. Działania będące reakcją na kryzysowe zagrożenie tożsamości organizacji wskazują; że niezbędna jest selektywna kategoryzacja; podkreślająca ważne atrybuty tożsamości organizacji. W pracy zastosowano badania oparte na źródłach wtórnych oraz metodę obserwacji uczestniczącej eksperta i praktyka od lat zajmującego się problematyką tożsamości organizacji i public relations

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2016

Resource Type:

artykuł

Format:

application/pdf

Resource Identifier:

doi:10.15611/noz.2016.1.10

Language:

pol

Relation:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2016, Nr 1 (26)

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: