Kampania promocyjna w kreowaniu marki kraju na przykładzie Brazylii
Tytuł publikacji grupowej:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences
Tytuł odmienny:Promotional campaign in the creation of national brand. Case study of Brazil
Autor: Temat i słowa kluczowe:branding narodowy ; marka kraju ; kampania promocyjna ; Brazylia ; nation branding ; nation brand ; promotional campaign ; Brazil
Opis:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2015, Nr 1 (22), s. 36-53
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2015, Nr 1 (22)
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: