Struktura obiektu
Tytuł:

Rynek gier wirtualnych MMO i jego wpływ na bank centralny

Tytuł odmienny:

MMO virtual games market and its influence on central bank

Autor:

Dziwok, Ewa

Temat i słowa kluczowe:

światy wirtualne ; gry sieciowe ; szanse i zagrożenia ; virtual worlds ; online games

Opis:

Nauki o Finansach = Financial Sciences, 2014, Nr 2 (19), s. 113-121

Abstrakt:

Coraz łatwiejszy i tańszy dostęp do Internetu sprawił, że rynek gier wirtualnych na początku XXI wieku zaczął ewoluować w kierunku masowych gier opartych na światach wirtualnych, tzw. MMOG (lub MMO). Każda gra tego typu tworzy – poprzez analogię do świata rzeczywistego – wirtualną gospodarkę zamkniętą, która kontrolowana jest przez organ nadzorczy, jakim jest najczęściej producent gry. Oprócz aspektu czysto rozrywkowego gry tego typu mają wpływ na postrzeganie rzeczywistości przez graczy. Celem tego artykułu jest wskazanie szans i zagrożeń związanych z rynkiem gier wirtualnych MMO oraz jego analiza z punktu widzenia możliwości jego wykorzystania w działalności dydaktycznej

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2014

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/nof.2014.2.06

Język:

pol

Powiązania:

Nauki o Finansach = Financial Sciences, 2014, Nr 2 (19)

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: