Struktura obiektu
Tytuł:

Uwarunkowania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w handlu wewnętrznym na przykładzie województwa lubuskiego

Tytuł publikacji grupowej:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences

Tytuł odmienny:

The conditions for the development of small and medium enterprises in the internal trade on the example of the Lubuskie Voivodeship

Autor:

Urban, Stanisław ; Michałowska, Mariola

Temat i słowa kluczowe:

małe i średnie przedsiębiorstwa ; przewaga konkurencyjna ; rozwój regionalny ; small and medium-sized enterprises ; competitive advantage ; regional

Opis:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2014, Nr 2 (19), s. 56-73

Abstrakt:

Głównym celem opracowania było zidentyfikowanie działań realizowanych przez sektor małych i średnich przedsiębiorstw w województwie lubuskim w warunkach koncentracji i integracji w handlu wewnętrznym. Wskazano działania, które w najbliższym czasie zamierzają podjąć przedsiębiorstwa, aby wzmocnić swoją pozycję konkurencyjną, a także ukazano przyczyny ich niskiej innowacyjności. Dokonano również oceny czynników sukcesu mających wpływ na funkcjonowanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw. W postępowaniu badawczym wykorzystano analizę literatury, danych statystycznych oraz wyniki przeprowadzonych badań ankietowych dotyczących przedstawianej problematyki z przedstawicielami małych i średnich przedsiębiorstw

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2014

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/noz.2014.2.04

Język:

pol

Powiązania:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2014, Nr 2 (19)

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: