Object

Title: Analiza i ocena poziomu wykorzystania mediów społecznościowych przez największe polskie przedsiębiorstwa

Title in english:

Analysis and assessment of use of social mediaby the largest Polish companies

Creator:

Buchnowska, Dorota

Description:

Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2013, Nr 4 (30), s. 55-69

Abstrakt:

Duży zasięg serwisów społecznościowych sprawia, że coraz więcej organizacji decyduje się na wykorzystanie ich do celów biznesowych. Najczęściej ogranicza się ono jednak, szczególnie w małych przedsiębiorstwach, do kierowania przekazu marketingowego za pośrednictwem dwóch najpopularniejszych serwisów: Facebook i YouTube. W niniejszym artykule zaprezentowano wyniki badania przeprowadzonego w lipcu 2013 r., mającego na celu określenie, na podstawie eksploracji ich serwisów internetowych oraz oficjalnych profili w serwisach społecznościowych, poziomu aktywności największych polskich przedsiębiorstw w mediach społecznościowych. Badaniu poddano największe firmy, ponieważ to one najczęściej i najaktywniej wykorzystują social media i mogą stanowić źródło wiedzy i najlepszych praktyk w tym zakresie

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2013

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:24991

Language:

pol

Relation:

Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2013, Nr 4 (30)

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Object collections:

Last modified:

Apr 29, 2019

In our library since:

Aug 28, 2014

Number of object content hits:

1 626

All available object's versions:

https://www.dbc.wroc.pl/publication/27629

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information