Object structure
Title:

Działania ekologiczne, wizerunek korporacyjny, percepcje i zachowania nabywców na rynku dóbr zaopatrzeniowych - badania eksploracyjne

Group publication title:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences

Title in english:

Ecological activities, corporate image, perceptions and buyers' behavior on B2B market - an exploratory study

Creator:

Wołodźko-Pasala, Agnieszka

Subject and Keywords:

corporate social responsibility ; społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw ; zdolność przedsiębiorstwa do wytwarzania produktów i usług ; wizerunek korporacyjny ; działania ekologiczne ; Corporate Ability ; corporate image ; environmental activities

Description:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2013, Nr 1 (14), s. 116-134

Abstrakt:

Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie modelu badawczego służącego do analizy, w jaki sposób działania ekologiczne, komunikowane jako zdolność przedsiębiorstwa do wytwarzania produktów i usług i odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstw, wpływają na postawy i zachowania nabywców na rynku dóbr zaopatrzeniowych. Autorka ma nadzieję, że rozwiązanie postawionego problemu pomoże w podejmowaniu decyzji dotyczących pozycjonowania produktów na rynku dóbr zaopatrzeniowych z wykorzystaniem strategii ekologicznej w wizerunku korporacyjnym

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2013

Resource Type:

artykuł

Format:

application/pdf

Language:

pol

Relation:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2013, Nr 1 (14)

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: