Metody wielowymiarowej segmentacji klientów na rynku miejskich usług transportowych
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Methods of multidimensional segmentation of customers on the market of urban transport services
Autor: Temat i słowa kluczowe:jakość usług ; transport zbiorowy ; segmentacja klientów ; analiza czynnikowa ; quality of transport services ; segmentation ; factor analysis ; cluster analysis
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2011, Nr 234 ; Strategie i logistyka w sektorze usług. Logistyka w nietypowych zastosowaniach
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału: