Finansowe mierniki oceny działań marketingowych przedsiębiorstwa
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Financial Measures of the Marketing Activities of the Enterprises
Autor: Opis:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2008; nr 1200, s. 207-215
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2008; nr 1200 ; Zarządzanie finansami firm – teoria i praktyka
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Źródło finansowania: