CRM jako instrument zarządzania wiedzą o klientach na przykładzie banku
Group publication title:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Title in english:CRM as a tool of client knowledge management on the bank example
Creator:Teneta-Skwiercz, Dorota ; Matulko, Marta
Description:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie (5); 2007; nr 1187, s. 275-283
Abstrakt: Publisher:Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Place of publication: Date: Resource Type: Language: Relation:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1187 ; Zarządzanie 5 ; Zarządzanie - kontekst strategiczny, kulturowy i zasobowy
Rights:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Access Rights:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Location:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Coverage: