Object structure
Title:

Budowanie reputacji przedsiębiorstwa poprzez inicjatywy społeczne - dylematy i wyzwania

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Corporate social initiatives undertaken to support corporate reputation - dilemmas and challenges

Creator:

Głuszek, Ewa

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie (5); 2007; nr 1187, s. 160-171

Abstrakt:

Corporate Social Initiatives are major activities undertaken by a Corporation to build its reputation on the market. There are many reasons that firms should implement practices demonstrating social responsibility, but there are many others indicating that they should not. Ali these pros and cons dilemmas are discussed in the article.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2007

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1187 ; Zarządzanie 5 ; Zarządzanie - kontekst strategiczny, kulturowy i zasobowy

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: