Struktura obiektu
Tytuł:

Czynnik wpływające na powodzenie sprzedaży ubezpieczeń przez internet

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Factors Affecting Successful Sale of Insurance Over Internet

Autor:

Kaczała, Monika

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2008; nr 1197, s. 139-146

Abstrakt:

The article attempts to identify factors influencing positive decision regarding purchase of insurance over internet. For this purpose, the article uses presented in the literature results of a research on customers' behaviour in internet which are considered in the context of the specific set of characteristics relating to insurance product. Detailed conclusions are drawn of both theoretical and practical quality.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2008

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2008; nr 1197 ; Ubezpieczenia wobec wyzwań XXI wieku

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: