Object structure
Title:

Wizerunek organizacji niedochodowych - znaczenia i kreowanie

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Image of Non Profit Organizations - the Role and Creating

Creator:

Iwankiewicz-Rak, Barbara

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (3); 2007; nr 1171, s. 86-96

Abstrakt:

The paper presents the role of image of non profit organizations and its influence on creation of social backing and financial support as well as work of volunteers. The public relations activities aiming inwards organization integrate members around mission and fulfilling the goals, making company firm. Whereas adaptation of public relations instruments in looking after links between organization and stakeholders creates partnership and loyalty of volunteers, donors and supporters of organizations. It serves fulfilling the social goals.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2007

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1171 ; Marketing, vol. 3 ; Problemy teorii i praktyki marketingu

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: