Analiza wydatków na reklamę w Polsce na tle wybranych państw europejskich w latach 1996-2000
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Analysis of advertising expenditures in chosen European countries 1996-2000
Autor:Skowronek-Grądziel, Agnieszka ; Bartoszewicz, Bartłomiej
Opis:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria (15); 2005; nr 1096, s. 117-127
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1096 ; Ekonometria, vol. 15 ; Zastosowania metod ilościowych
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Źródło finansowania: