Struktura obiektu
Tytuł:

Promocja w przedsiębiorstwach proekologicznych

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

The Promotion in Ecological Firms

Autor:

Zaremba-Warnke, Sabina

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Gospodarka a Środowisko (3); 2005; nr 1075, s. 153-167

Abstrakt:

The main aims of the promotion in ecological firms are the following: creation of firms and products ecoimage and influence consumers to make them more concerned about environmental problems. Effective promotions policy have to be integrated with all marketing instruments, have to guarantee credibility and have to improve ways of communication with consumers. Those conditions have to be taken into account during the creation of all promotions instruments (advertisement, public relations, personal selling and sales promotion).

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2005

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1075 ; Gospodarka a Środowisko, 3

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: