Struktura obiektu
Tytuł:

Homo consumerus

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Homo consumerus

Autor:

Wątroba, Wiesław

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonomia i Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze (15); 2007; nr 1166, s. 60-74

Abstrakt:

Homo consumerus has been created by postindustrial capitalism. Being influenced by postmodern aesthetics, he has taken an advantage of globalization processes, and of technological progress aiming towards an informatization of everyday life. His future existence depends on a continuation of these processes. However, any kind of crusades against democracy, free market regime, or against contemporary consumer culture, and attempts of monopolization of the consumer markets by multinational corporations can reverse trends of globalization and glocalization. As a result, these tendencies can orginate an evolution of social perception of needs at their original form, rooted in the epoch of industrial caspitalism.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2007

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1166 ; Ekonomia i Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, 15 ; Integracja europejska

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: