Struktura obiektu
Tytuł:

Zastosowanie technologii mobilnych w marketingu

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Autor:

Łysik, Łukasz

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Informatyka Ekonomiczna (9); 2006; nr 1144, s. 339-349

Abstrakt:

This article puts emphasis on changes that are already in progress in marketing and are bringingthis philosophy into a completely new stage, mobile marketing. The maim of this article is to showwhe-re and how mobile technology should be used to achieve best possible results in the marketingfield. The paper presents a few examples of usage of wireless tools and their application in Polish andfo-reign markets that reveals undiscovered yet potential of this technology. Besides, the authorpresents and defines the wide range of mobile tools and technologies.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1144 ; Informatyka Ekonomiczna, nr 9 ; Wybrane zagadnienia

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: