Zarządzanie uwagą we współczesnej gospodarce. Geneza i główne założenia koncepcji
Group publication title:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Title in english:The concept of attention economy. Orgin and main assumptions
Creator:Aluchna, Maria ; Pindelski, Mikołaj ; Mrówka, Rafał ; Obłój, Tomasz
Description:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1141, s. 423-431
Abstrakt: Publisher:Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Place of publication: Date: Resource Type: Language: Relation:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1141 ; Zmiana warunkiem sukcesu. Dynamika zmian w organizacji - ewolucja czy rewolucja
Rights:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Access Rights:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Location:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Coverage: