Object structure
Title:

Znaczenie szacowania wartości klienta w osiąganiu sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

The role of customer equity estimation in achievement of company market success

Creator:

Pukas, Anetta

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1141, s. 280-285

Abstrakt:

The last decade has seen significant interest in a new model of enhancing the performance and competitiveness of businesses by directly managing the firm's customer equity. Customer Relationship Management System (CRM) helps companies unlock the full value of their relationship assets, accelerating revenue and profit growth. This paper discusses how firms should measure this processes and activity to improve their market position.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1141 ; Zmiana warunkiem sukcesu. Dynamika zmian w organizacji - ewolucja czy rewolucja

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: