Struktura obiektu
Tytuł:

Reputacja jako kluczowa kompetencja przedsiębiorstwa

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

The reputation as key competence of enterprise

Autor:

Roszyk-Kowalska, Gabriela

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1141, s. 145-148

Abstrakt:

Key competences or there is attributes differing ability or for given enterprise package of all its own attribute and they enable obtainment of competitive superiority it. These abilities create superior value for clients than values, which offers competition of enterprise memorial. The reputation is one of such differing ability, or most important instrument of devolution of information clients.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1141 ; Zmiana warunkiem sukcesu. Dynamika zmian w organizacji - ewolucja czy rewolucja

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: