Znaczenie Internetu w zarządzaniu relacjami z klientem na rynku polskim
Group publication title:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Title in english:The Importance of Internet in Customer Relationship Management of the Polish Market
Creator:Pukas, Anetta ; Żyminkowski, Tomasz
Description:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2007; nr 1170, s. 108-121
Abstrakt: Publisher:Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Place of publication: Date: Resource Type: Language: Relation:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1170 ; Pozycja polskich podmiotów rynkowych - pierwsze doświadczenia procesów integracji
Rights:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Access Rights:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Location:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Coverage: