Struktura obiektu
Tytuł:

Zmiany w planowaniu działań marketingowych dużych przedsiębiorstw w Polsce w latach 2001-2005

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Changes in the Marketing Planning in Polish Firms in Years 2001-2005

Autor:

Kowal, Witold

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2007; nr 1170, s. 86-95

Abstrakt:

The presentation aims to address the problem of marketing planning in Polish companies. In the years 2001-2005 there could be seen an increase in the participation of companies realizing offensive strategies and planning their own marketing operations on the ground of company strengths. Such behaviour of Polish companies can be explained as a result of the accession of Poland to the European Union.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2007

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1170 ; Pozycja polskich podmiotów rynkowych - pierwsze doświadczenia procesów integracji

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: