Object structure
Title:

Zmiany w planowaniu działań marketingowych dużych przedsiębiorstw w Polsce w latach 2001-2005

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Changes in the Marketing Planning in Polish Firms in Years 2001-2005

Creator:

Kowal, Witold

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2007; nr 1170, s. 86-95

Abstrakt:

The presentation aims to address the problem of marketing planning in Polish companies. In the years 2001-2005 there could be seen an increase in the participation of companies realizing offensive strategies and planning their own marketing operations on the ground of company strengths. Such behaviour of Polish companies can be explained as a result of the accession of Poland to the European Union.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2007

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1170 ; Pozycja polskich podmiotów rynkowych - pierwsze doświadczenia procesów integracji

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: