Struktura obiektu
Tytuł:

Wpływ relacji społecznych na pozycję rynkową polskich przedsiębiorstw

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

The Influence of Community Relations on the Market Position of Polish Firms

Autor:

Daszkiewicz, Magdalena

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2007; nr 1170, s. 63-73

Abstrakt:

Competitive environment and the growing demands of the market make firms be more responsible in their activities. The aim of this article was to analyze influence of community relations on competitive advantage of firms. The article presents CSR (Corporate Social Responsibility) conception, emphasizing its importance for corporate position on the market. The author made an attempt to analyze the situation in the field of community relations on the Polish market. The empirical illustration of discussed problems comes from the results of the questionnaire research.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2007

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1170 ; Pozycja polskich podmiotów rynkowych - pierwsze doświadczenia procesów integracji

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: