Object structure
Title:

Marketingowe problemy procesów integracyjnych - kontekst konkurencji i postrzegania wartości

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Problems of Marketing in Terms of Integration Process - Context of Competition and Value Perception

Creator:

Styś, Aniela

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2007; nr 1170, s. 41-52

Abstrakt:

The author pays attention to marketing problems connected with the European integration process and unequal development as a factor that has impact on character and the meaning and also threats connected with less developed economies' competitiveness. The article presents survey findings essential for creating company competitiveness.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2007

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1170 ; Pozycja polskich podmiotów rynkowych - pierwsze doświadczenia procesów integracji

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: