Ocena stosowania marketingu relacji przez polskie biura podróży w świetle badań ankietowych
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Tytuł odmienny: Autor:Dudek, Andrzej ; Michalska-Dudek, Izabela
Opis:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria (18); 2007; nr 1151, s. 101-109
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1151 ; Ekonometria, vol. 18 ; Zastosowania metod ilościowych
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Źródło finansowania: