Struktura obiektu
Tytuł:

Ocena stosowania marketingu relacji przez polskie biura podróży w świetle badań ankietowych

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Assessment of Using Relationship Marketing by Polish Travel Agencies in the Light of Questionnaire Survey

Autor:

Dudek, Andrzej ; Michalska-Dudek, Izabela

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria (18); 2007; nr 1151, s. 101-109

Abstrakt:

The paper presents the essence of the relationship marketing concept. There are also described results of the questionnaire survey, which estimated the level of application of marketing relationship in practice on travel agencies in Poland. Factors determining the use of relationship marketing in investigated population have been distracted using classification trees. The results of analysis show that the size of travel agencies measured in number of employees and type of business activity are main determinants. 

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2007

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1151 ; Ekonometria, vol. 18 ; Zastosowania metod ilościowych

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: