Struktura obiektu
Tytuł:

Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa elementem zarządzania strategicznego

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Creating business image as a strategic management component

Autor:

Jakubów, Leon

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1137, s. 57-62

Abstrakt:

Negative results of development and civilisational threats generate criticism directed at businesses and decrease trust in them. As a result people demand higher corporate social responsibility. To meet these expectations businesses appoint public relations departments whose task is to create a positive business image. Concern about good reputation and credibility of the company should not rely on sponsoring, charity work and good press relations. The main tasks of such a department should be to analyze future social expectations and to include them in the strategic goals of the company.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1137 ; Zarządzanie strategiczne w badaniach teoretycznych i w praktyce

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: