Struktura obiektu
Tytuł:

Rola tożsamości w aliansach strategicznych

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

The role of corporate identity in strategic alliances

Autor:

Aniszewska, Grażyna

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1137, s. 20-27

Abstrakt:

This paper concerns a phenomena of corporate identity and its influence on integration process and effectiveness of organization. The speed and complexity of integration in alliances create conditions to quick learning and changing behaviors. This process can be supported or impeded by the mechanism of corporate identity. There are three phases of integration in the strategic alliances. High degree of alliance cooperation is related to the growing importance of corporate identity.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1137 ; Zarządzanie strategiczne w badaniach teoretycznych i w praktyce

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: