Object structure
Title:

Instrumenty marketingu mix wykorzystywane przez wybrany podmiot agrobiznesu w sytuacji nasilającej się konkurencji na rynku roślin ozdobnych

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Instruments of Marketing Mix Used by Chosen Agribusiness Subjects in the Situation of Growing Competition on the Market of Flowers and Plants

Creator:

Szymańska, Joanna

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1118, t. 2, s. 411-417

Abstrakt:

The paper presents a situation on the market of flowers and plants in Poland. It shows reasons of growing competitions on this market and presents the idea of marketing mix chosen by one of the subjects on this market as a way of getting competitive advantage. The paper analyses marketing instruments (product, price, distribution, promotion) used by the company. It shows the author suggestions about a possible improvement in its competitiveness.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1118. T. 2 ; Agrobiznes 2006. Konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 2

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: