Marketing relacji jako sposób uzyskiwania przewagi konkurencyjnej przez gospodarstwo agroturystyczne
Group publication title:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Title in english:Relationship Marketing as the Way of Winning Competitive Advantage by Agrotourist Farms
Creator:Perechuda, Kazimierz ; Nawrocka, Elżbieta
Description:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1118, t. 2, s. 219-225
Abstrakt: Publisher:Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Place of publication: Date: Resource Type: Language: Relation:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1118. T. 2 ; Agrobiznes 2006. Konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 2
Rights:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Access Rights:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Location:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Coverage: