Struktura obiektu
Tytuł:

Analiza wzorców zachowań konsumentów w okresie przemian gospodarczych

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Analysis of Patterns of Consumers Behavior in the Period of Economic Changes

Autor:

Michalcewicz, Małgorzata

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1118, t. 2, s. 93-99

Abstrakt:

The process of restructuring Polish economy towards market system caused several changes in commerce and service structure. Between 1991 and 2001 there was an increase in number of nutritive shops, but a share of specialist shops decreased. In the 20th century consumer behavior was a subject of survey. Consumers usually have a lot of alternative solutions to choose from. The findings seem to depend on degree in that a presentation of something satisfies waiting, which can be shaped through several factors under or behind control of a vendor.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1118. T. 2 ; Agrobiznes 2006. Konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 2

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: