Struktura obiektu
Tytuł:

Skale pomiaru w międzynarodowych badaniach marketingowych

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Measurement Scales in International Marketing Research

Autor:

Sobczak, Elżbieta

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria (16); 2006; nr 1100, s. 97-109

Abstrakt:

The objective of the hereby study is the analysis of measurement scales types with regard to opportunities of their utilization in international research, as well as ways for the assessment of their usefulness. The following issues were discussed: equivalence of measurements run in many countries, correctness of measurement techniques applied for data collection and referring to it reliability and validity of data. Alternative approaches to applying multi-item scales were presented.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

eng

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1100 ; Ekonometria, vol. 16 ; Zastosowanie metod ilościowych

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: