Struktura obiektu
Tytuł:

Od "funkcjonalnej" do "procesowej" obsługi klienta - na przykładzie firmy Amato

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Autor:

Tracz, Ewa

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2007; nr 1184, s. 286-293

Abstrakt:

It can be observed nowadays that the firms have tendency to reengineer their structures from a main processes viewpoint. Building a process oriented company is not a simple matter - it is related to deep changes and fundamental conversion of organization; requires time, vision, involvement and consequence in its implementation. The article presents the case of a company that has undertaken to change the orientation of its key process: from "functional" to "process oriented". The customer service was that core process. (original abstract)

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2007

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1184 ; Zmiana warunkiem sukcesu. Przeobrażenia systemów zarządzania przedsiębiorstw

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: